Reklámzabálók éjszakája 2011

2011. május 28-án újra megrendezzük az év legfergetegesebb reklámhabzsolását! A hazánkban idén 10 éves rendezvénysorozat új helyszínen, a Millenáris B csarnokában várja a reklámrajongókat: kibővült tematikával, szórakoztató programokkal, a világon egyedülálló módon két év reklámfilm anyagának bemutatásával, zöld-tudatos vezértémákkal, koncertekkel, dumaszínházzal és a korábbi években megszokott party hangulattal, valamint a hagyományteremtő Sportzabálók Napja kísérő rendezvénnyel…

Küldetésünk, hogy az igényes és szórakoztató hirdetések hiánya miatt koplaló, és élvezhető reklámokat követelő, reklámszerető nagyközönség egy fergeteges hangulatú, önfeledt buliban ismerje meg az elmúlt két év legjobb, legviccesebb, legkülönlegesebb, legmeghatóbb, legszórakoztatóbb, legsikeresebb, legegyedibb, legkreatívabb, művészileg legigényesebb és – az érdekesség kedvéért – a legszörnyűbb reklámfilmjeit.

A délutáni vetítésre 13 órakor nyitjuk a kapukat, ahol a 2010-es válogatás kerül bemutatásra. Az esti program, a 2011-es összeállítás 20 órakor kezdődik és szokás szerint hajnalig tart!

délutáni vetítés link

esti program link

Zabálás délután és este

A tavalyi kihagyás után több újdonsággal jelentkezik a hazánkban is közkedvelt rendezvénysorozat. Idén dupla adag reklámkatarzis várja a zabálókat, hiszen az éjs zakai program mellett megrendezésre kerül a Reklámzabálók Délutánja is. A nappali program már délben megnyitja kapuit, míg az esti vetítés 20 órától hajnalig tart. A kétszer 6 órás vetítés során bemutatásra kerülnek az elmúlt két év reklámfilm termésének legjobb alkotásai: délután a tavalyi összeállítást, éjszaka pedig a világon eddig sehol sem látott 2011-es filmanyagot vetítik majd!

A programot a már megszokott szórakoztató és látványos show-elemek és promóciók kísérik. Fellép többek között a Honeybeast, a Kerekes Band és a Kesh, játszani fog a Rádió1 kedvelt DJ-je Dévényi Dani, lesz Dumaszínház, valamint számtalan szórakozási lehetőség és díjátadó.

Délután, nemzetközileg is példamutató újításként, néhány szakmai előadással színesül a program. Sas István, a reklámzabálók régi nagy kedvence, a műfaj sok-sok éves hagyományait elemezve igyekszik bizonyítani, hogy a közönség és az internetes közösség milyen elemi erővel tehet tönkre, vagy emelhet a magasba egy-egy kampányt. Pap-Váry Árpád, a téma legavatottabb ismerője pedig egy vadonatúj, elképesztően érdekes összeállítás segítségével mutatja meg a product placement, vagyis a termékelhelyezés legötletesebb megjelenéseit a reklám világában.

A hazánkban is nagy népszerűségnek örvendő kultrendezvény idei mottója a „Kapcsolj pozitívra!”, amely az új reklámzabáló generáció minden eddiginél pozitívabb viszonyulását mutatja a színvonalas, ígényes, kreatív reklámokkal és a minőséggel szemben. A rendezvény egyben azt üzeni: a nemcsak a reklámelle nesség, de a reklám „lájkolás” is létezik. Ami abban is segíthet, hogy a gazdaságilag nehéz időkben is ki lehet kapcsolódni, lehet jól érezni magunkat, és önfeledten szórakozni a reklámvilág sziporkázó szellemességein!

Idén a szervezők minden eddiginél szélesebb körű kedvezményes jegyakciókkal kedveskednek a reklámínyenceknek: a diákok a Meex-en és a Frissdiplomás.hu oldalon keresztül juthatnak kedvezményes belépőkhöz, a közösségi médiavásárlói partner pedig a Bónuszbrigád. A rendezvény Facebook rajongói oldalán pedig folyamatosan belépőkért játszhatnak az érdeklődők.

Nem csak diákoknak és pályakezdőknek szól a Frissdiplomás.hu által szervezett grADvillage karrier sarok, ahol az önéletrajz tanácsadás mellett hasznos szemináriumok, taláros fotózás, video-CV készítés és játékos feladatok várnak mindenkire.

You may also like...